18 апреля 2019
8696

Абитуриенту

Видео инструкция для подачи заявления на сайта АЗАМАТ- электронный колледж



Қабылдау комиссиясы 2024 жылдың 1 маусымынан бастап жұмысын бастайды

Құжаттар 2024 жылдың 25 маусымынан 20 шілдесіне дейін қабылданады

Жұмыс кестесі: демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден сенбіні қоса алғанда, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліспен сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.

көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:
1) құжаттарды қабылдау туралы өтініш;
2) білімі туралы құжаттың түпнұсқасы;
3) 3x4 см көлеміндегі 4 дана фотосурет;
4) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21759 болып тіркелген) бекітілген № 075-У нысаны (бұдан әрі - № 075-У) бойынша медициналық анықтама, бірінші немесе екінші топтағы мүгедектігі бар адамдар мен бала жасынан мүгедектігі бар адамдар үшін "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21759 болып тіркелген) № 031-У нысаны (бұдан әрі - № 031-У) бойынша медициналық-әлеуметтік сараптама қорытындысы;
5) жеке басын куәландыратын құжат (тұлғаны салыстыру үшін). Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттарды жеке өзі немесе заңды өкілдері ұсынады.
Көрсетілетін қызметті алушылар – шетелдіктер және азаматтығы жоқ адамдар олардың мәртебесін айқындайтын, тұрғылықты жері бойынша тіркелгендігі туралы белгісі бар құжатты ұсынады:
1) шетелдік – шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтияр хаты;
2) азаматтығы жоқ тұлға – азаматтығы жоқ тұлғаның куәлігі;
3) босқын – босқын куәлігі;
4) пана іздеуші тұлға – пана іздеуші тұлғаның куәлігі;
5) қандас – қандас куәлігі.
Порталға:
1) көрсетілетін қызметті алушының нақты тұрғылықты жері көрсетілген, оның өкілінің ЭЦҚ қойылған көрсетілетін қызметті алушының ата-анасының (немесе оның заңды өкілдерінің) бірінің электрондық құжат нысанындағы өтініші;
2) білімі туралы құжаттың электрондық көшірмесі немесе электрондық түрдегі білім туралы құжат;
3) № 075-У нысаны бойынша медициналық анықтаманың, бірінші немесе екінші топтағы мүгедектігі бар адамдар мен бала жасынан мүгедектігі бар адамдар үшін № 031-У нысаны бойынша медициналық-әлеуметтік сараптама қорытындысының электрондық көшірмелері;
4) 3x4 см көлеміндегі цифрлық фотосурет;
Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.
Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы хабарлама-есеп жіберіледі.
Көрсетілетін қызметті алушыға осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
1) тапсырылған құжаттардың тізбесі;
2) құжаттарды қабылдап алған қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы, сондай-ақ байланыс деректері көрсетіледі.
Белгілі бір аумақта тиісті мемлекеттік органдар шектеу іс-шараларын жүзеге асырған, төтенше жағдай енгізілген, әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған жағдайларда көрсетілетін қызметті алушылар осы тармақтың бірінші абзацының 4) тармақшасында және екінші абзацының 3) тармақшасында көрсетілген құжаттарды шектеу іс-шараларының алынуына, төтенше жағдайдың тоқтатылуына қарай тікелей білім беру ұйымдарына ұсынады.

қызметті беруші: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда көрсетілетін қызмет берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.
портал: жөндеу жұмыстарының жүргізілуіне байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштерді қабылдау және нәтижелерді беру келесі жұмыс күнімен жүзеге асырылады).


Приемная комиссия начинает работать с 1 июня 2024 года

Прием документов осуществляется с 25 июня по 20 июля 2024 года

График работы: с понедельника по субботу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов.

Перечень необходимых документов

1) заявление о приеме документов;

2) подлинник документа об образовании;

3) фотографии размером 3х4 см в количестве 4-х штук;

4) медицинская справка формы № 075-У, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 «Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579), для инвалидов І и II группы и инвалидов с детства заключение медико-социальной экспертизы по форме 031-У, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020

«Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);

5) документ, удостоверяющий личность (для идентификации личности). Документы, удостоверяющие личность услугополучателя (абитуриента), предъявляются лично или законными представителями.

– иностранцы и лица без гражданства, также представляют документ, определяющий их статус, с отметкой о регистрации по месту проживания:

1) иностранец - вид на жительство иностранца в Республике Казахстан;

2) лицо без гражданства - удостоверение лица без гражданства;

3) беженец - удостоверение беженца;

4) лицо, ищущее убежище – свидетельство лица, ищущего убежище;

5) кандас – удостоверение кандаса.

 

 КГКП «Рудненский музыкальный колледж» объявляет прием  абитуриентов на 2024-2025 учебный год

 

на базе 9 классов (обучение на русском языке)

форма обучение - очная

 

Код, наименование специальностей

Код, наименование квалификаций

Срок обучения

Гос. заказ

02150100 Инструментальное исполнительство (по видам инструментов)

4S02150101- Концертмейстер, преподаватель детской музыкальной школы

4S02150102 -Артист оркестра, (дирижер), преподаватель детской музыкальной школы

4S02150103 - Артист оркестра народных инструментов (дирижер), преподаватель детской музыкальной школы

4S02150104 - Артист оркестра эстрадных инструментов (дирижер), преподаватель детской музыкальной школы

3 года 10 месяцев

 

02150400 Хоровое дирижирование

4S02150401– Хормейстер, преподаватель

3 года 10 месяцев

 

02150200 «Теория музыки»

4S02150201 – Музыковед, преподаватель детской музыкальной школы

3 года 10 месяцев

 

02150300 «Пение»

4S02150301 - Артист академического пения, преподаватель детской музыкальной школы

3 года 10 месяцев

 

02120100 «Дизайн интерьера»

4S02120103 - «Дизайнер интерьера»

2 года 10 месяцев

 

 

Телефон для справок 8 (714-31) 4-53-19

Уважаемые абитуриенты!

Для подачи заявления в колледж необходимо зарегистрироваться на платформе AZAMAT- электронный колледж. После создания личного кабинета, подавать документы в электронном виде.

Ссылка на портал AZAMAT- электронный колледж для абитуриентов:

https://azamat-kostanai.e-orda.kz/ru/


Срок подачи документов- 25 июня-20 июля 2024 г.

Видео- инструкцию по созданию личного кабинета и подачи документов для поступления в колледж вы найдете, перейдя по ссылке:

Регистрация личного кабинета 

Прием документов и зачисление


Атауы Жүктеу
1 Требования к творческому экзамену 2024